20091107

"Gladaste glad äro jag, firad av dig på Fars dag"

Hej min lilla sjusovare till Prins!

Idag är det vår första gemensamma Farsdag, och det känns mycket trevligt. Jag har visserligen upplevt nio tidigare farsdagar med William och sju med Felix, men nu har vi ju börjat på en ny gemensam kula, Du och jag, Hjärtat.

Du och din underbara Mamma hade komponerat ihop den bästa farsdagspresenten jag fått hitills, så det blir svårt att toppa det kommande år, Sötnos.

Jag hade fått ett jättefint (och stort) kort från Dig, med två gröna avtryck av dina relativt stora fötter, samt en kalender för 2010, med Dig, Dig och Dig på alla bilderna. Oj, så avundsjuka alla andra kommer bli på mig för den, Gullet!

(Fick dessutom en Trisslott, men den inbringade ingen vinst denna gång, men vi är ju ändå fast i vår övertygelse att vi redan fått högvinsten när vi fick Dig).

"...För det var jag när jag fick Dig, för Du är den där skatten..."

Infogar även en liten filmsnutt på Dig, Älsklingen när Du var i sångtagen häromdagen.

Puss och kram min Älskade barn!








3 kommentarer:

Husfrun på landet sa...

Vilken liten sångfågel :)

Petra sa...

Inte den mest smickrande vinkeln som sagt, men annars blir han ju alltför fascinerad av kameran och slutar "sjunga".

Husfrun på landet sa...

Colin säger "mera mera mera" han blir så glad när vi tittar och lyssnar på Herman :)